سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وکیل بانو
قالب وبلاگ

بسمه العلیم

     پاسخ ازمون تشریحی کانون وکلا پس از انتظاری نه چندان طولانی اما سخت! اعلام شد. نام این حقیر هم به لطف کرامت ذات باریتعالی ، در جرگه پذیرفت شدگان بود. بعد از فروکش کردن هیجانات و تبریک ها ؛ اکنون فقط شور ِشکر و سپاس بر دل و زبان جاری و باقیست . با این دغدغه که آیا مقصود حاصل شد و راه به پایان رسید ؟! پاسخ این ذهن پر مشغله ، "خیر"ی محکم بود که، سکون نابودی من است.

   رسیدن به دنیا چنان ساده است که دل را میزند! وعجیب اینکه جز کشف معنا و رضای محبوب ، هیچ ارامشی برای ذات بندگان وجود ندارد. این التهاب امروز بیش از هر روز دیگری ذهن نگارنده این سطور را به خود مشغول داشته که، آمدنم بهر چه بود... . تردید ندارم حکمت خالقانه اش ، تقدیری بالاتر از رسیدن های مادی برایم مقرر فرموده .

  توکل اولین دست اویز این ،تازه به جرگه ی مبرّزین پیوسته،خواهد بود . با این امید خالصانه که نگاه مهربانش از قدمهای مردّدم بدور مباد ، قدم به راهی خواهم گذاشت که پیش از من انسانهایی ، هم مایه مباهات نام آن و هم مایه خدشه بر مقامش بوده اند. "وکیل" با ارمان احقاق حق، بی تردید یکی از موثر ترین افراد در جریان پروسه دادرسی است. نگاه بعضاً منفی در بطن جامعه ، زنگ خطریست برای حقیر که با موشکافی تمام در این راه قدم بردارد ، مبادا که نا حق به حق ملبّس گردد . تمام این دغدغه ها را با ذات اقدسش در میان میگذارم تا دستاویز محبتش دستگیر لحظه هایم باشد.

  ملتمس دعای خیر همه ی اساتید و دوستان فرهیخته...



برچسب‌ها:
[ سه شنبه 91/1/29 ] [ 12:4 عصر ] [ م.رزاقی ]
<      1   2      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

م.رزاقی
دست نوشته های حقوقی اجتماعی ِ وکیل بانو ؛کار آموز وکالت و دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق مالکیت فکری دانشگاه شهید بهشتی
برچسب‌ ها
آرشیو مطالب
امکانات وب
ایران رمان
http://jurist.parsiblog.com/



پیچک